Man kan til tider komme ud for, at standeren har problemer med at få forbindelse til serveren. Typisk er der tale om problemer med internetforbindelsen til standeren. Dog kan der forekomme tilfælde hvor en stander, der prøver at få forbindelse til serveren, ellers har forbindelse til internettet (for eksempel kan en hjemmeside tilgås gennem en browser på samme stander).
Dette problem kan opstå selvom standeren bliver genstartet manuelt, ved enten at genstarte computeren på standeren eller at trække strømmen.
Grunden til dette er, at standeren tager lang tid om at forbinde sig til internettet når den starter op, og standerklienten derfor går i timeout inden standeren endelig får forbindelse til internettet igen.
Sker dette, skal man trykke på krydset på vinduet som set nedenunder, for at lukke standerklienten.
Dernæst, skal man trykke på ikonet til FrontDesk standerklienten på skrivebordet, for at starte klienten op igen.
Da standeren allerede har forbindelse til internettet ved klientens opstart, vil klienten kunne kontakte serveren og starte standerklienten korrekt.
Kommentarer
0 kommentarer
Artiklen er lukket for kommentarer.