07.09.22 kl. 12:05 - Microsoft-server-nedbrud (LØST)

Følg

Kommentarer

3 kommentarer

  • Avatar
    Frank Sonne Mortensen

    13.15: Vi har været i dialog med Microsoft, som nu har bekræftet, at der er problemer med den type database (Cosmos DB) i deres nord europæiske datacenter, som FrontDesk bruger til skranke/billet funktionalitet.

    De har ingen tidshorisont for en løsning, men giver løbende opdateringer.

    https://status.azure.com/da-dk/status

     

    0
    Kommentarhandlinger Permalink
  • Avatar
    Frank Sonne Mortensen

    17:00 Microsoft er ved at rykke berørte kunder over på andre servere. Lige nu virker alt, som det skal, men der kan stadig opleves ustabilitet, da Microsoft endnu ikke har meldt alt løst.

    0
    Kommentarhandlinger Permalink
  • Avatar
    Frank Sonne Mortensen

    Microsoft har løst fejlen og alt se ud til at køre stabilt igen

    0
    Kommentarhandlinger Permalink

Log ind for at kommentere.