Vi oplever i øjeblikket at vores servere svarer langsomt. Det indebærer, at det ikke er muligt at tjekke ind til reserverede tider, eller at kaldte numre ikke vises med det samme på infoskærme.
Fejlen ligger i vores Skranke API og er ved at blive løst.
13.15: Microsoft har nu bekræftet at der er problemer med den type database (Cosmos DB) i deres nord europæiske datacenter, som FrontDesk bruger til skranke/billet funktionalitet.
De har ingen tidshorisont for en løsning, men giver løbende opdateringer.
17.00: Microsoft er ved at rykke berørte kunder over på andre servere. Lige nu virker alt, som det skal, men der kan stadig opleves ustabilitet, da Microsoft endnu ikke har meldt alt løst.
Kommentarer
3 kommentarer
13.15: Vi har været i dialog med Microsoft, som nu har bekræftet, at der er problemer med den type database (Cosmos DB) i deres nord europæiske datacenter, som FrontDesk bruger til skranke/billet funktionalitet.
De har ingen tidshorisont for en løsning, men giver løbende opdateringer.
https://status.azure.com/da-dk/status
17:00 Microsoft er ved at rykke berørte kunder over på andre servere. Lige nu virker alt, som det skal, men der kan stadig opleves ustabilitet, da Microsoft endnu ikke har meldt alt løst.
Microsoft har løst fejlen og alt se ud til at køre stabilt igen
Log ind for at kommentere.